Založ si blog

Ticho

Ticho a nič.

Len klopkanie dažďových kvapiek na okno a smutný dych samoty.

Len telefón, odhodený do našej manželskej postele, ktorá už dávno zmenila meno.

Povedala si, že už ťa nebaví neustále mi zdôvodňovať každé svoje rozhodnutie a ja som ti povedal, že už ma nebaví tá samota.

Ty si mi odpovedala, že nech si teda zavolám nejakú šľapku a ja som ti odpovedal, že to snáď nemyslíš vážne a ty si mi vyštekla, že úplne vážne – a zrušila si to…

… a ja sa teraz pozerám na ten mobil na našej manželskej posteli, ako keby si to bola ty. Mám v hrdle hrču a v očiach slzy a ty si tam ležíš a už nič nehovoríš, ako keby si bola mŕtva.

A mobil je ticho, a všade je ticho, len ja tu počúvam svoj vlastný dych, lebo tuším ešte žijem…aj keď si tým nie som celkom istý, lebo pred chvíľou som asi čosi zabil.

A možno sme to zabili spolu.

A možno je to už definitívne mŕtve a nikdy to už neožije.

Neviem si predstaviť, že by som sa miloval v tej našej posteli s inou.

Neviem si predstaviť, že by som jej šepkal to isté, čo tebe, aj keby som vedel, že tebe to nevadí.

Neviem si predstaviť, že by som bol v inej ako v tebe, aj keď viem, že sa ma pokúšaš vypudiť zo seba ako nechcené dieťa, ktoré sa ťa drží zubami – nechtami.

Som v tebe príliš.

Si vo mne príliš.

Snažím sa pochopiť, že ten telefón, to nie si ty, to nemôžeš byť ty, keď je tak ticho, lebo ty si nikdy tak ticho nebola…ibaže by si bola mŕtva.

Neviem si predstaviť, že by si žila a bola pre mňa mŕtva.

Neviem si predstaviť inú v tvojej koži.

Ale možno sme práve zabili posledný kúsok toho, čo je, čo bolo medzi nami a ty už to vieš.

To len ja tu ešte sedím, hľadím na ten mobil na tvojom paplóne, akoby si to bola ty, a dúfam, že ešte žiješ…

Mailovanie v daždi

26.05.2011

Na okno mi klopú Dažďové kvapky Ako prsty do klávesnice. A tak ich vpustím dnu Na každú nalepím Písmenko A znova vypustím. A keď z nich budú celé vety Pohnú sa potôčikom Za tebou Potom, si myslím Keď prizurčia k tebe Že vyjdeš pred dom A naberieš do dlaní Tú písmenkovú vodu A prečítaš si ma Úplne celého Naberaj si ma Zohrievaj v dlaniach A buďme spolu [...]

Srdcové záležitosti

19.05.2011

Ľudia sú všelijakí. Niekto sa prevlečie životom ani nevie ako. Nevie, prečo je tu, nevie, kam kráča, nevie, čo chce dosiahnuť. Iný má pevne stanovené ciele a ide si za svojím hlava-nehlava. Cieľavedomí ľudia to v ľudskom spoločenstve dotiahnu ďalej, no ich vlastný a súkromný život môže byť veľmi nešťastný, niekedy až natoľko, že sa rozhodnú dobrovoľne ho [...]

Povedala mi

16.05.2011

Povedala mi, že ma chce zachrániť. Povedala mi, že určite nemá v pláne sa do mňa zaľúbiť, lebo vôbec nie som jej typ, ale už sa nemôže pozerať na tie moje smutné oči, takže pomôcť mi pokladá za svoju občiansku povinnosť. Povedala mi, že strava v našej jedálni je na grc, ona by to do úst nedala a nechce sa mi skladať na veniec, keď sa z toho otrávim, tak mi [...]

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

miro

Dopisy pre teba

Štatistiky blogu

Počet článkov: 37
Celková čítanosť: 62641x
Priemerná čítanosť článkov: 1693x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy