Založ si blog

Arachnofóbia

Plesk.

Facka ako hrom.

Skoro mi hlava odletela.

„To čo bolo?“ – vykríkla.

Moja šéfka stála predo mnou a z očí jej sršali plamene.

Priznám sa, toto som nečakal.

Bolo už po pracovnej dobe, stáli sme v jej kancelárii, v tom strede firmy, odkiaľ sa rozbiehali nitky ako pavúčie vlákna do všetkých kútov pavučiny a ona mala na sebe ten priliehavý čierny kostým, v ktorom vyzerala tak lákavo a nebezpečne ako čierna vdova. Keď mi pred chvíľou vykričala všetky moje nedostatky, dostal som neodolateľnú chuť na tie jej horúce pery, čo na mňa metali blesky. Bola taká rozvášnená, že som si tie dve vášne pomýlil. Mýliť sa je vraj ľudské, ja som si to však odskákal odtlačkami jej prstov na svojom líci.

Pery som si síce ustrážil, ale pravú ruku nie. Namiesto bozku som ju len pohladil po tvári.

Reagovala okamžite.

Zrejme absolvovala kurz sebaobrany a jej inštinkt  môj dotyk vyhodnotil ako útok.

Strelila mi facku, skríkla „to čo bolo“ a ešte sekundu to trávila.

Vzápätí sa na mňa vrhla a začala ma divo bozkávať. Za tri sekundy strhla zo mňa sako a uhryzla ma do jazyka. O ďalších päť sekúnd už mala ruku v mojich nohaviciach, zdrapla ma a ťahala k pohovke v rohu kancelárie. Tam sme ………….

…………………………………………………

…………………………………………………………

„Pani riaditeľka má veľa práce a neželá si byť rušená“ – povedal som asi o hodinu neskôr pánu Nováčikovi štrbinou vo dverách. Pozrel na mňa spoza tých svojich veľkých okuliarov a chápavo sa usmial. Určite pochopil.

„Ufff…“ – vzdychla si, len čo som sa vrátil k pohovke. „To je zlé…“

Odhrnul som jej z čela mokré vlasy a pohladil ju, ale zamračila sa.

„Myslela som, že už tu nikto nie je“.

Znova som ju pohladil, ale odtisla mi ruku a začala sa obliekať.

„Choď už“ – precedila.

…………………………………

O dvanásť hodín neskôr som pred ňou stál znova.

Sedela za stolom a ani na mňa nepozrela.

„Podpíš to“ – hodila predo mňa papier.

„Výpoveď?“

„Prepáč, ale iste chápeš, že si to nemôžem dovoliť“.

Pozeral som sa na ňu, ona na mňa.

Uhla pohľadom, popravila si vlasy, zobrala do rúk nejaké lajstro a zamračila sa.

„Prosím, nekomplikuj mi to…“

Pery mala celkom úzke a zjavne studené.

Úplne studené.

Pozeral som sa na ňu ešte niekoľko sekúnd, ale už svoj zrak ku mne nezdvihla.

Podpísal som to.

Hodil som ten papier pred ňu, otočil sa a vyšiel von.

Už nikdy som sa tam nevrátil.

………………………………………………

Nedávno som kdesi čítal o kanibalizme pavúkov.

Samička vraj hneď po kopulácii svojho partnera zožerie.

Aké šťastie, že som iba človek…

Mailovanie v daždi

26.05.2011

Na okno mi klopú Dažďové kvapky Ako prsty do klávesnice. A tak ich vpustím dnu Na každú nalepím Písmenko A znova vypustím. A keď z nich budú celé vety Pohnú sa potôčikom Za tebou Potom, si myslím Keď prizurčia k tebe Že vyjdeš pred dom A naberieš do dlaní Tú písmenkovú vodu A prečítaš si ma Úplne celého Naberaj si ma Zohrievaj v dlaniach A buďme spolu [...]

Srdcové záležitosti

19.05.2011

Ľudia sú všelijakí. Niekto sa prevlečie životom ani nevie ako. Nevie, prečo je tu, nevie, kam kráča, nevie, čo chce dosiahnuť. Iný má pevne stanovené ciele a ide si za svojím hlava-nehlava. Cieľavedomí ľudia to v ľudskom spoločenstve dotiahnu ďalej, no ich vlastný a súkromný život môže byť veľmi nešťastný, niekedy až natoľko, že sa rozhodnú dobrovoľne ho [...]

Povedala mi

16.05.2011

Povedala mi, že ma chce zachrániť. Povedala mi, že určite nemá v pláne sa do mňa zaľúbiť, lebo vôbec nie som jej typ, ale už sa nemôže pozerať na tie moje smutné oči, takže pomôcť mi pokladá za svoju občiansku povinnosť. Povedala mi, že strava v našej jedálni je na grc, ona by to do úst nedala a nechce sa mi skladať na veniec, keď sa z toho otrávim, tak mi [...]

Islamský štát, islamisti

Islamský štát zaútočil na provládnych bojovníkov v Sýrii, zabili 28 vojakov

19.04.2024 11:05

Pri druhom útoku blízko Búkamálu pri hraniciach s Irakom zomrelo ďalších šesť sýrskych vojakov a dvaja boli unesení.

OSN / Organizácia spojených národov /

USA vetovali palestínsku žiadosť o plné členstvo v OSN. Agresívna politika, zúri Abbás

19.04.2024 10:38

Palestínska samospráva vo štvrtok odsúdila Spojené štáty za vetovanie palestínskej žiadosti o plné členstvo v OSN a označila to za "agresiu", ktorá tlačí Blízky východ k "priepasti".

Spišský hrad

Oprava Spišského hradu sa tak skoro nezačne. Šimkovičová nariadila zopakovať súťaž

19.04.2024 10:30

Úspešný uchádzač vraj neposkytol v zákonnej lehote riadnu súčinnosť a požadované dokumenty.

strategický bombardér Tu-22M3m pád ruského lietadla, vojna na Ukrajine

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

miro

Dopisy pre teba

Štatistiky blogu

Počet článkov: 37
Celková čítanosť: 62702x
Priemerná čítanosť článkov: 1695x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy