Založ si blog

Dopis pre Teba

Milá princezná.

Tento dopis adresujem Tebe, hoci  Ťa takmer nepoznám. Viem však, že existuješ, hoci sa skrývaš za iný vzhľad, za iné oblečenie a inú tvár. Tvoja skutočná podoba je totiž taká nádherná, že by jej nikto neuveril. To, čo skrývaš vo svojom srdci je čosi, čo už možno ani nepatrí do tohto sveta a Ty sa o to právom obávaš. Tento svet, plný dravcov a kupliarov už ani nedokáže rozoznať cenné od bezcenného a skutočné od fingovaného a ponúkať perly na trhu plnom zablatených zemiakov sa jednoducho nedá. Napriek tomu – stále dúfaš. Stále si nezahodila všetky nádeje do stratena a stále si nechávaš tú poslednú, maličkú, kdesi v kútiku duše. Občas ju trošička odkryješ, tú svoju perličku, občas ju necháš zažiariť, a to jej svetlo Ťa obklopí ako žiarivá aura a ukáže Ťa takú, aká si. Nádhernú, úžasnú, neuveriteľne krásnu. A ak by v tej chvíli šiel ktosi okolo, zostal by stáť v nemom úžase nad tým, kto si. Zostal by očarený tou Tvojou krásou a pochopil, aká si.

Milá princezná, chcem Ti len napísať, že o Tebe viem. Chcem Ti len napísať, že veľmi túžim ísť okolo Teba práve v tej vzácnej chvíli, keď žiariš. Ja viem, že v takej chvíli by aj mňa osvietilo to Tvoje svetlo a stal by som sa princom, čo drží v dlani tú svoju perlu a podáva Ti ju. Chcem Ti len napísať, ako veľmi túžim po tom, darovať Ti tú moju a prijať tú Tvoju, a skryť si ju v srdci už naveky.

Tvoj princ.

Mailovanie v daždi

26.05.2011

Na okno mi klopú Dažďové kvapky Ako prsty do klávesnice. A tak ich vpustím dnu Na každú nalepím Písmenko A znova vypustím. A keď z nich budú celé vety Pohnú sa potôčikom Za tebou Potom, si myslím Keď prizurčia k tebe Že vyjdeš pred dom A naberieš do dlaní Tú písmenkovú vodu A prečítaš si ma Úplne celého Naberaj si ma Zohrievaj v dlaniach A buďme spolu [...]

Srdcové záležitosti

19.05.2011

Ľudia sú všelijakí. Niekto sa prevlečie životom ani nevie ako. Nevie, prečo je tu, nevie, kam kráča, nevie, čo chce dosiahnuť. Iný má pevne stanovené ciele a ide si za svojím hlava-nehlava. Cieľavedomí ľudia to v ľudskom spoločenstve dotiahnu ďalej, no ich vlastný a súkromný život môže byť veľmi nešťastný, niekedy až natoľko, že sa rozhodnú dobrovoľne ho [...]

Povedala mi

16.05.2011

Povedala mi, že ma chce zachrániť. Povedala mi, že určite nemá v pláne sa do mňa zaľúbiť, lebo vôbec nie som jej typ, ale už sa nemôže pozerať na tie moje smutné oči, takže pomôcť mi pokladá za svoju občiansku povinnosť. Povedala mi, že strava v našej jedálni je na grc, ona by to do úst nedala a nechce sa mi skladať na veniec, keď sa z toho otrávim, tak mi [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

miro

Dopisy pre teba

Štatistiky blogu

Počet článkov: 37
Celková čítanosť: 62769x
Priemerná čítanosť článkov: 1696x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy