Založ si blog

Viem, že to vieš…

Milá princezná,

dnes Ti chcem napísať len to, že mi veľmi chýbaš. Prežívam teraz ťažké časy a viera v Teba mi pomáha žiť. Veľmi chcem veriť, že niekde žiješ, dýchaš, že túžiš po láske tak ako ja. Po takej tej normálnej, prirodzenej a krásnej, bez vypočítavosti, bez klamania a bez strachu. Ani nevieš, ako veľmi túžim vložiť Ti srdce do dlaní, bez obáv, že mi ho zraníš. Ani nevieš, ako veľmi túžim schúliť si v dlaniach to Tvoje, krásne a čisté, dotýkať sa ho tými najnežnejšími dotykmi a chrániť pred celým svetom, aby mu už nikto nikdy neublížil. Ani nevieš, ako veľmi túžim veriť Ti. Chcel by som nájsť na tomto svete ostrovček dôvery Teba a mňa, a toho krásneho, čo môže byť medzi nami. Chcel by som chrániť Ťa a milovať tým najvrúcnejším citom, chcel by som počítať hviezdičky v Tvojich očiach, chcel by som počuť Tvoj smiech a byť s Tebou šťastný. Tak veľmi túžim ľúbiť Ťa, až sa mi dlane chvejú, až sa mi do očí tlačia slzy a srdce mi búši ako zvon…tak veľmi Ťa túžim milovať. Viem, že to vieš…

Preto Ti píšem, princeznička moja, tento list, lebo viem, že niekde žiješ, dýchaš, že túžiš tak ako ja…

Mailovanie v daždi

26.05.2011

Na okno mi klopú Dažďové kvapky Ako prsty do klávesnice. A tak ich vpustím dnu Na každú nalepím Písmenko A znova vypustím. A keď z nich budú celé vety Pohnú sa potôčikom Za tebou Potom, si myslím Keď prizurčia k tebe Že vyjdeš pred dom A naberieš do dlaní Tú písmenkovú vodu A prečítaš si ma Úplne celého Naberaj si ma Zohrievaj v dlaniach A buďme spolu [...]

Srdcové záležitosti

19.05.2011

Ľudia sú všelijakí. Niekto sa prevlečie životom ani nevie ako. Nevie, prečo je tu, nevie, kam kráča, nevie, čo chce dosiahnuť. Iný má pevne stanovené ciele a ide si za svojím hlava-nehlava. Cieľavedomí ľudia to v ľudskom spoločenstve dotiahnu ďalej, no ich vlastný a súkromný život môže byť veľmi nešťastný, niekedy až natoľko, že sa rozhodnú dobrovoľne ho [...]

Povedala mi

16.05.2011

Povedala mi, že ma chce zachrániť. Povedala mi, že určite nemá v pláne sa do mňa zaľúbiť, lebo vôbec nie som jej typ, ale už sa nemôže pozerať na tie moje smutné oči, takže pomôcť mi pokladá za svoju občiansku povinnosť. Povedala mi, že strava v našej jedálni je na grc, ona by to do úst nedala a nechce sa mi skladať na veniec, keď sa z toho otrávim, tak mi [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

miro

Dopisy pre teba

Štatistiky blogu

Počet článkov: 37
Celková čítanosť: 62697x
Priemerná čítanosť článkov: 1695x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy