Založ si blog

Odkaz vo fľaši

Milá princezná,

dnes Ti chcem napísať hlavne to, aký som šťastný, že Ti môžem písať. Vieš, ako úžasne mi to pomáha? Vieš, ako veľmi potrebujem vedieť, že tieto moje riadky čítaš? Zakaždým, keď Ti posielam dopis mám pocit, že hádžem fľašu s odkazom do mora s nádejou, že morské vlny, prúdy či osud ju zavejú neomylne k Tebe.

Je toho toľko, čo by som Ti chcel…

Napríklad to, že už ma moja kráľovná neväzní, jednoducho odišla. Už môžem hovoriť…ale nemám komu…a Ty si tak ďaleko. Ústa mám stále zašité, lebo niet nikoho, kto by chcel počúvať to, čo by som hovoril najradšej. Čo by som šepkal do vlasov… o tom, aké sú krásne, ako mi voňajú, ako veľmi túžim dotýkať sa ich…

Verím ale, princeznička moja, že si. Verím, že niekde žiješ a dýchaš a túžiš tak ako ja…po dotyku, po úsmeve, po šťastí… Možno sme veľmi vzdialení, a možno si tu niekde celkom blízko. Možno sa tento môj odkaz vo fľaši poplaví veľmi dlho a veľmi ďaleko, a možnože stroskotá a rozbije sa niekde o skaly. Ale možno sa dostane do tých správnych rúk a tie správne oči si prečítajú tieto riadky.

Veľmi v to verím.

Veď všetko, čo ma drží nad vodou, je viera, nádej, láska…

…tá nikdy nezomrie…

 

Mailovanie v daždi

26.05.2011

Na okno mi klopú Dažďové kvapky Ako prsty do klávesnice. A tak ich vpustím dnu Na každú nalepím Písmenko A znova vypustím. A keď z nich budú celé vety Pohnú sa potôčikom Za tebou Potom, si myslím Keď prizurčia k tebe Že vyjdeš pred dom A naberieš do dlaní Tú písmenkovú vodu A prečítaš si ma Úplne celého Naberaj si ma Zohrievaj v dlaniach A buďme spolu [...]

Srdcové záležitosti

19.05.2011

Ľudia sú všelijakí. Niekto sa prevlečie životom ani nevie ako. Nevie, prečo je tu, nevie, kam kráča, nevie, čo chce dosiahnuť. Iný má pevne stanovené ciele a ide si za svojím hlava-nehlava. Cieľavedomí ľudia to v ľudskom spoločenstve dotiahnu ďalej, no ich vlastný a súkromný život môže byť veľmi nešťastný, niekedy až natoľko, že sa rozhodnú dobrovoľne ho [...]

Povedala mi

16.05.2011

Povedala mi, že ma chce zachrániť. Povedala mi, že určite nemá v pláne sa do mňa zaľúbiť, lebo vôbec nie som jej typ, ale už sa nemôže pozerať na tie moje smutné oči, takže pomôcť mi pokladá za svoju občiansku povinnosť. Povedala mi, že strava v našej jedálni je na grc, ona by to do úst nedala a nechce sa mi skladať na veniec, keď sa z toho otrávim, tak mi [...]

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

miro

Dopisy pre teba

Štatistiky blogu

Počet článkov: 37
Celková čítanosť: 62762x
Priemerná čítanosť článkov: 1696x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy