Založ si blog

Láska odzadu

Milá Lucka.

Píšem ti tento list preto, lebo som ti ani nestihol povedať všetko, čo som chcel, tak si to tu môžeš prečítať. Prosím, odpusť mi, ak som ťa sklamal, to som nechcel. A nehnevaj sa už na mňa, ja sa tiež nehnevám, že si sa dostala do môjho bytu bez pozvania. Si naozaj vynaliezavá a odvážna, a keď som vošiel a uvidel ťa ležať nahú na mojej posteli, oveľa viac ako prekvapenie mnou zalomcoval úžas nad tým, aká si krásna.

Priznám sa, ten pohľad mi vyrazil dych.

Vieš presne, ako sa naaranžovať, aby bol účinok maximálny. Ovládaš presne ten úsmev a tie správne slová, ktoré rozpália muža do biela, až prestane vnímať svet a vidí len teba.

Aj mňa si dostala.

Takmer som zhodil zo seba všetky handry a vrhol sa na teba. Takmer som ťa objal a prisal si pery na tvoje, a potom bozkával každý kúštiček tvojho nádherného tela, a vychutnával tú božskú chuť jeho zákutí, takmer som vnikol do teba a miloval sa s tebou vášnivo a bláznivo a úžasne a stále znova, až by sme obaja plakali od rozkoše, až by sa s nami zatočil svet a boli by sme spolu šťastní až na vrchole rozkoší, takmer, takmer…

Nič z toho sa nestalo.

Viem, že milovanie s tebou musí byť úžasné, no mne by tam čosi chýbalo.

Také tie slovká, tie obyčajné slovíčka: ľúbim ťa.

Lebo ja klamať neviem.

Prepáč mi, viem, že odmietnuť ženu je urážka.

Viem, že ten tvoj výkrik: „kašlem ti na lásku, ja chcem teba“, že ten ťa bolel tak isto ako mňa, keď som ti odvetil: „ale ja ťa bez lásky nechcem.“

Vieš, Lucy, milovanie odzadu môže byť vzrušujúce, ale láska odzadu…proste nefunguje.

Aspoň u mňa nie.

Urazila si sa, plesla dverami a odišla.

Preto ti teraz píšem to, čo som ti nestihol povedať.

 

Mailovanie v daždi

26.05.2011

Na okno mi klopú Dažďové kvapky Ako prsty do klávesnice. A tak ich vpustím dnu Na každú nalepím Písmenko A znova vypustím. A keď z nich budú celé vety Pohnú sa potôčikom Za tebou Potom, si myslím Keď prizurčia k tebe Že vyjdeš pred dom A naberieš do dlaní Tú písmenkovú vodu A prečítaš si ma Úplne celého Naberaj si ma Zohrievaj v dlaniach A buďme spolu [...]

Srdcové záležitosti

19.05.2011

Ľudia sú všelijakí. Niekto sa prevlečie životom ani nevie ako. Nevie, prečo je tu, nevie, kam kráča, nevie, čo chce dosiahnuť. Iný má pevne stanovené ciele a ide si za svojím hlava-nehlava. Cieľavedomí ľudia to v ľudskom spoločenstve dotiahnu ďalej, no ich vlastný a súkromný život môže byť veľmi nešťastný, niekedy až natoľko, že sa rozhodnú dobrovoľne ho [...]

Povedala mi

16.05.2011

Povedala mi, že ma chce zachrániť. Povedala mi, že určite nemá v pláne sa do mňa zaľúbiť, lebo vôbec nie som jej typ, ale už sa nemôže pozerať na tie moje smutné oči, takže pomôcť mi pokladá za svoju občiansku povinnosť. Povedala mi, že strava v našej jedálni je na grc, ona by to do úst nedala a nechce sa mi skladať na veniec, keď sa z toho otrávim, tak mi [...]

World Press Photo, palestínčanka, gaza, izrael, Mohammed Salem

World Press Photo tento rok vyhrala snímka Palestínčanky s mŕtvym dieťaťom v náručí

18.04.2024 13:40

Usporiadatelia pripomenuli nebezpečenstvo, akému fotoreportéri počas pokrývania vojnových konfliktov čelia.

Julija Navaľná

Vláda v Kyjeve robí chybu. Väčšina Rusov nechce vojnu, len Putin áno, Ukrajinci to chápu, vyhlásila Navaľná

18.04.2024 13:28

Odpovedala, či považuje za jeden zo svojich cieľov nájsť spoločnú reč s vedením Ukrajiny.

Jaroslav Haščák

GP podľa Haščákovho advokáta potvrdila, že špeciálna prokuratúra sa nezmohla na férové preskúmanie obvinenia pre Gorilu

18.04.2024 13:23

Advokát finančníka dúfa, že čakanie na skutočné a nielen formálne prejednanie sťažnosti voči obvineniam v kauze sa nestane "čakaním na Godota".

Nemecko Halle Súdy Höcke AfD Proces Začiatok

Vplyvný politik Alternatívy pre Nemecko Höcke stojí pred súdom, dôvodom je zakázané nacistické heslo

18.04.2024 13:12

"Nacista, nacista," skandoval na Höckeho dav niekoľko stoviek demonštrantov, ktorí sa zhromaždili pred súdnou budovou.

miro

Dopisy pre teba

Štatistiky blogu

Počet článkov: 37
Celková čítanosť: 62692x
Priemerná čítanosť článkov: 1694x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy