Založ si blog

Verím im

Verím im všetko, čo mi povedia.

Keď som bol malý chlapec, veľmi som sa bál dievčat. Pokladal som ich za akési čudné tvory z inej galaxie, ktoré sem ktosi poslal len preto, aby mi ubližovali. Posmievali sa mi, sácali do mňa, podkladali mi nohy. Už na základnej škole sa mi Dana Hubová cez prestávku postavila do cesty, ruky si skrížila na prsiach a zo vzdialenosti desať centimetrov sa mi zaškľabila do tváre:

„Si úplne nemožný!“

Potom do mňa sotila a hrdo odkráčala.

Obdivoval som ju.

Bola taká odvážna.

Neskôr do mňa na šatni vrazila tak, že som spadol na zem. Stála rozkročená nado mnou, pozerala na mňa totálne pohŕdavým pohľadom a cedila cez zuby:

„Vy chlapi ste obyčajné svine, myslíte len na to jedno“.

Najradšej by som ju vybozkával…ale bál som sa. Neopovážil som sa jej dotknúť, lebo som si myslel, že by ma zabila.

Veril som jej každé slovo.

Vtedy som ešte nevedel, že tieto ufónky hovoria vždy čosi iné, ako si myslia.

„Máš smutné oči“ – povedala mi neskôr moja prvá milenka, o desať rokov staršia žena, keď sme ležali vedľa seba, vyčerpaní celonočným milovaním. „Ty nie si šťastný?“

„Som, láska moja“ – zaklamal som, aby som jej urobil radosť, ale cítil som sa ako…sviňa.

Ani neskôr to nebolo lepšie. Tá krásna blondínka, do ktorej som bol zaľúbený až po uši, tak tá ma vôbec nešetrila. Vraj svoju lásku jej dokážem najlepšie tak, že od nej nebudem chcieť sex.

Aj jej som uveril.

Zbožňoval som ju.

Nosil som ju na rukách.

Bozkával som ju, vtedy na chate, bozkával som ju úplne celú, a najviac na tých najkrajších miestach, a hoci som trpel ako kôň a moje mužstvo mi explodovalo v nohaviciach už dávno predtým, neprestal som, kým nevybuchla aj ona.

Milovali sme sa?

Nemilovali?

Veľmi sa bála skutočného sexu a ja som veľmi chcel, aby bola šťastná…

Vraj bola.

Vraj mi bola vďačná.

Dnes už má dve deti…s iným.

Ja deti nemám.

S inou.

Nechcela ich.

Teraz sme rozvedení, osem rokov života je v nenávratne a naše deti sme pochovali ešte prv, ako sa narodili.

Prečo?

Lebo som jej uveril, že ešte máme čas. Že ešte musíme toto a hento a vlastne deti sú len na oštaru. Pôrodné bolesti, smradľavé plienky, prebdené noci. Starosti, problémy, nevďak.

Uveril som jej.

Veď kto iný by mal o tom vedieť lepšie ako žena – nositeľka života?

Teraz som sám.

Rád by som znova uveril, ale nemám čo a nemám komu…

 

 

 

 

Mailovanie v daždi

26.05.2011

Na okno mi klopú Dažďové kvapky Ako prsty do klávesnice. A tak ich vpustím dnu Na každú nalepím Písmenko A znova vypustím. A keď z nich budú celé vety Pohnú sa potôčikom Za tebou Potom, si myslím Keď prizurčia k tebe Že vyjdeš pred dom A naberieš do dlaní Tú písmenkovú vodu A prečítaš si ma Úplne celého Naberaj si ma Zohrievaj v dlaniach A buďme spolu [...]

Srdcové záležitosti

19.05.2011

Ľudia sú všelijakí. Niekto sa prevlečie životom ani nevie ako. Nevie, prečo je tu, nevie, kam kráča, nevie, čo chce dosiahnuť. Iný má pevne stanovené ciele a ide si za svojím hlava-nehlava. Cieľavedomí ľudia to v ľudskom spoločenstve dotiahnu ďalej, no ich vlastný a súkromný život môže byť veľmi nešťastný, niekedy až natoľko, že sa rozhodnú dobrovoľne ho [...]

Povedala mi

16.05.2011

Povedala mi, že ma chce zachrániť. Povedala mi, že určite nemá v pláne sa do mňa zaľúbiť, lebo vôbec nie som jej typ, ale už sa nemôže pozerať na tie moje smutné oči, takže pomôcť mi pokladá za svoju občiansku povinnosť. Povedala mi, že strava v našej jedálni je na grc, ona by to do úst nedala a nechce sa mi skladať na veniec, keď sa z toho otrávim, tak mi [...]

Baltimore most loď nákladná

Po zrútení mosta v Baltimore našli telá dvoch zo šiestich nezvestných osôb

28.03.2024 10:12

Obrovská nákladná loď, ktorú nebolo možné ovládať a následne narazila do mosta, absolvovala predtým v miestnom prístave „bežnú údržbu motora“.

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00, aktualizované: 10:05

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

miro

Dopisy pre teba

Štatistiky blogu

Počet článkov: 37
Celková čítanosť: 62632x
Priemerná čítanosť článkov: 1693x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy