Za všetko môže čas

6. januára 2011, miro, Erotikon

Za všetko môže čas

Povedal som ti: máš krásne oči

Usmiala si sa a odpovedala: ďakujem

Spýtal som sa: môžem ísť s tebou?

Usmiala si sa ešte viac a šepla: ako chceš

Potom som ti povedal: veľmi sa chcem s tebou milovať

Pozrela si na mňa tým vlhkým pohľadom a rozopla si gombičku…

…a prešiel čas…

…a ja som ti povedal: máš krásne oči

Usmiala si sa tak trocha trpko: opakuješ sa, drahý

Spýtal som sa: môžem ísť s tebou?

No hádam nechceš, aby som šla sama

…a veľmi sa chcem s tebou milovať

Tak poď, ale rýchlo, ešte musím…

…a prešiel dlhší čas…

…máš krásne oči

Nečum mi do očí, ale pod nohy, lebo zakopneš

Môžem ísť s tebou?

Nie, nie, ty zostaň doma, ja ťa tam nepotrebujem

Veľmi sa chcem s tebou milovať

No jasné! Teba nič iné nezaujíma…