Sen

7. januára 2011, miro, Mystika

Dnes v noci som mal krásny sen.

V tom sne som sa práve zobudil. Ležala si vedľa mňa a ešte si spala. Pozeral som sa na teba a znova ma zaplavil ten neopísateľný, úžasný pocit šťastia z toho, že si, že si tu, že si tu so mnou. Znova som cítil TO.

Bola si taká krásna.

Tvoje vlasy, rozhodené na poduške vyzerali ako nitky šťastia. Tvoje oči boli zatvorené a ja som len tušil tie iskričky, čo sa ti v nich roztancujú vždy, keď na mňa pozrieš. Tvoj nos je taký…taký tvoj. A tvoje pery, poodchýlené v tom spánku vyzerajú ako pripravené na bozky.

Neodolal som im. Nachýlil som sa k tebe a dotkol sa ich perami, veľmi jemne, akoby motýlím krídelkom…a ty si sa zobudila. Otvorila si tie svoje úžasné oči, pozrela na mňa a usmiala sa…a ja som znova vyletel až do oblakov. A dokázal som vyšepnúť len: dobré ráno, princeznička…