Tak

5. februára 2011, miro, Reality show

Dobre teda.

Poslúchnem ťa.

Ako vždy.

Zabijeme ju.

Spolu.

Nenechám ťa v tom samu.

Aby si nemala výčitky.

Vždy som ťa nosil na rukách.

Aj s tvojimi hriechmi.

Zvládnem aj tento.

Posledný.

Najväčší.

Vraždu.

Zabijeme ju spolu.

Tú krásnu vílu.

Povedala si, že už je príliš stará.

Osem rokov.

Treba ju vraj už vymeniť.

Za mladšiu.

Tak.

Urobím to.

Pre teba.

Najprv jej odrežem hlavu.

Aby dlho netrpela.

Bude to bolieť.

Strašne.

Viem, že bude plakať.

Ako dieťa.

Aj ja.

Ešte viac.

Musím si vytrhnúť srdce

aby som to dokázal

Aby som to necítil.

Položím ho na nočný stolík

našej manželskej postele

a potom budem pokračovať.

Rozrežem ju celú.

Na kúsky.

A potom spláchnem v záchode.

Nech zmizne zo sveta.

Nech zmizne zo mňa.

A potom tam hodím

aj to svoje srdce.

Už mi ho netreba…

…bez teba…