Ďakujem

11. marca 2011, miro, Dopisy

Život je úžasná vec.

Nič na svete sa mu nevyrovná.

A nič na svete nestojí za to, aby sme si ho ničili.

Človek je nádherné dielo Boha či prírody a nikto nemá právo brať ho iným ani sebe. Dostali sme jedinečnú šancu prežiť ho čo najlepšie a škoda každej sekundy, ktorú premárnime.

Chcel by som sa poďakovať všetkým, ktorí mi pomohli zažiť ho a prežiť všetko to, čo prináša.

Ďakujem svojej mame za to, že mi ho dala.

Ďakujem lekárovi, ktorý mi ho zachránil len pár dní po narodení a ďakujem aj tým, ktorým som ho zachránil ja, lebo mi umožnili poznať jeho cenu.

Ďakujem všetkým svojim učiteľom za to, že mi otvorili oči a ďakujem aj tým, ktorí mi ich zatvárali, aby som si uvedomil, aký dôležitý je zrak.

Ďakujem tým, ktorí mi na ceste životom pomáhali a ďakujem aj tým, ktorí ma zrážali k zemi, lebo bez nich by som nevedel, aká je tá zem tvrdá.

Ďakujem za všetky pohladenia, za tie zvlášť, ale aj za facky ďakujem, lebo vďaka nim si viem tie pohladenia vážiť.

Ďakujem za bolesť, lebo ma naučila oceniť tie chvíle bez nej.

A najviac ďakujem za lásku.

Tá je v živote najkrajšia.

Úprimne ďakujem všetkým, ktoré mi umožnili spoznať z nej hoci len kúštiček.

Ďakujem aj svojej bývalej žene za všetky tie roky neopätovaného citu, lebo ma naučila, že dávať lásku je oveľa krajšie, než ju iba brať.

Všetko na svete má svoj význam.

Ďakujem aj tebe, čo čítaš moje riadky, lebo už viem, že ich nepíšem zbytočne.