Založ si blog

Archív: august, 2010

Hriešna Lucia

Ani neviem, či je veriaca. Dúfam, že nie. Dúfam, že si ani neuvedomuje, že svojím chovaním naplňuje skutkovú podstatu porušovania božieho prikázania: nepožiadaš manžela blížnej svojej. Lebo mňa požiadala. Najprv o pero. Sedeli sme na porade, ona náhodou vedľa mňa, a písatko si, hi hi, zabudla. Naklonila sa pritom ku mne tak blízko, že sa jej pery takmer dotýkali […]

Pokračovanie článku

Zdvihnutý prst

Tá malá blondínka s nebovo modrými očami to skrátka vedela. Keď sme už zostali konečne sami, lebo rodičia odišli na návštevu k príbuzným, tvárila sa otrávene a znudene. Až do chvíle, kým zaklapla bránka. V tej chvíli zdvihla zrak. A hoci inak sa jej nepohol na tvári ani sval, z očí jej sršala sopka. Keďže však jej povolaním bolo učenie a výchova nezbedných […]

Pokračovanie článku

Pre Teba…

Kto si ty, krásna cudzinka, prečo mi nedáš spať? Prišla si ku mne s kyticou jarných kvetov. Kým prišlo leto rozkvitol som sám Teraz len hľadím do tmy tou vôňou očarený A každým výdychom ti šepkám ako ťa mám rád Kto len si, cudzinka že mi nedáš spať

Pokračovanie článku

Zašité ústa

Mám zašité ústa Nemôžem rozprávať Tak píšem Tie ústa mi zašila moja kráľovná lebo som povedal niečo čo nechcela počuť Zašila mi ich veľmi pevnou niťou a zobrala mi nožík Keby mi dovolila vysloviť aspoň pár slov povedal by som že mi je ľúto tých slov a že som to tak nemyslel Ona už ale nechce nič počuť A tak tu píšem o tom, že nite bolia O tom, že sú […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

miro

Dopisy pre teba

Štatistiky blogu

Počet článkov: 37
Celková čítanosť: 62798x
Priemerná čítanosť článkov: 1697x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy