Založ si blog

Archív: december, 2010

Tá zimná noc

Bola to zlá noc. Povedal som ti, aby si toľko nepila a ty si sa na mňa rozkričala, že čo si to dovoľujem. Že nie si môj majetok a môžeš si robiť, čo chceš. Na dôkaz toho si sa postavila predo mňa, chytila poloplnú fľašu vodky a pila. Nezabránil som ti v tom. Pol fľaše zmizlo v tebe a ja som neurobil nič, lebo viem, ako by to dopadlo. Už som ti raz tú fľašu […]

Pokračovanie článku

Vianoce

Pamätáš, mami, aké sme kedysi mali Vianoce? Otec vždy kúpil ten najväčší stromček, siahal až po strop, a vyzdobili sme ho spolu. Podával som mu ozdoby, lebo som bol ešte malý chlapec a nedočiahol som tak vysoko, tam musel vešať ozdoby on. Bol taký veľký, môj otec. Hovoril, že mi v očiach žiaria iskričky, keď prvý krát zažal sviečky na tom stromčeku, a ja som […]

Pokračovanie článku

Dopis pre Teba

Milá princezná. Tento dopis adresujem Tebe, hoci Ťa takmer nepoznám. Viem však, že existuješ, hoci sa skrývaš za iný vzhľad, za iné oblečenie a inú tvár. Tvoja skutočná podoba je totiž taká nádherná, že by jej nikto neuveril. To, čo skrývaš vo svojom srdci je čosi, čo už možno ani nepatrí do tohto sveta a Ty sa o to právom obávaš. Tento svet, plný dravcov […]

Pokračovanie článku

Braček môj, zatváraj vrátka

Tak tento bude veľmi smutný. Ťaží ma ako nočná mora, tak sa z nej skúsim vypísať, možno mi to pomôže. Ako mladý chalan som mal bohatú fantáziu. Vymýšľal som si postavy a situácie, za ktoré by sa nemusel hanbiť ani Ezop. Zavše sme zaliezli s mojím mladším bračekom do spálne za manželské postele, sadli si na zem a ja som mu tam celé hodiny rozprával fantastické […]

Pokračovanie článku
Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

miro

Dopisy pre teba

Štatistiky blogu

Počet článkov: 37
Celková čítanosť: 62785x
Priemerná čítanosť článkov: 1697x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy