Založ si blog

Archív: apríl, 2011

Myslím si…

Myslím si, že tieto písmenká si ťa nájdu, presne a neomylne, a ty vieš, že sú určené len tebe. Myslím si, že ak vieš ukladať tie svoje písmenká tak nežne a citlivo, musíš mať srdce nekonečné ako rajská záhrada, plná kvetov. Myslím si, že tá záhrada je zamknutá na sedem zámkov, jeden smutnejší ako druhý, a ty ich odomykáš len zriedka, keď nastane […]

Pokračovanie článku

Milá neznáma

Tento dopis je určený hlavne Tebe. Prečo ho teda dávam sem a nepošlem mailom? Preto, lebo som Ťa spoznal práve vďaka mojim článkom na tomto blogu. Ty si na ne zareagovala tak, ako môže len niekto, kto má srdce plné takého normálneho ľudského dobra, aké je už dnes vzácne. Niekoľko ľudí mi napísalo veľmi pekné komentáre a som im za ne vďačný, lebo mi naozaj pomohli, […]

Pokračovanie článku

Pozerám sa na teba

Pozerám sa na teba a predstavujem si… Skenujem každý tvoj pohyb, prenášam zo sietnice oka kamsi dovnútra, tam si ho spomalím a upravím. Tá úprava spočíva v odstraňovaní nadbytočností. Teraz som napríklad odstránil tú krásnu kvietkovanú blúzku, ktorá vraj bola taká hriešne drahá. Keby si vedela, že som ju z teba odstránil, asi by si sa nahnevala, ale ja som […]

Pokračovanie článku

Verím im

Verím im všetko, čo mi povedia. Keď som bol malý chlapec, veľmi som sa bál dievčat. Pokladal som ich za akési čudné tvory z inej galaxie, ktoré sem ktosi poslal len preto, aby mi ubližovali. Posmievali sa mi, sácali do mňa, podkladali mi nohy. Už na základnej škole sa mi Dana Hubová cez prestávku postavila do cesty, ruky si skrížila na prsiach a zo vzdialenosti desať […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

miro

Dopisy pre teba

Štatistiky blogu

Počet článkov: 37
Celková čítanosť: 62788x
Priemerná čítanosť článkov: 1697x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy