Založ si blog

Archív: október, 2010

Dobré ráno

Dobré ráno, láska moja, poviem Ti hneď nato, ako sa zobudím. A pohladím Ti vlasy a dotknem sa ich perami, usmejem sa na Teba a pozriem sa Ti do očí. Možno v nich, ktovie, možno v nich nájdem ešte niektoré iskričky, čo Ti v nich tancovali v noci. Možno sa na mňa usmejú, tie Tvoje oči, a možno ešte zatúžiš…po milovaní. Možno Ti tie moje povedia, že po Tebe […]

Pokračovanie článku

Po kvapkách

Po kvapkách púšťam si do žíl teba Akoby viacej nebolo mi treba Akoby kvapka more znamenala a ty si mi z čaše viacej piť nedala Po kvapkách po dotykoch púšťam si tvoju nehu Nechaj ma zvyknúť si ako je na tvojom brehu

Pokračovanie článku

Dievča z autobusu

Vôbec nebola pekná. Taká malá s veľkým zadkom. Úplne iná ako herečky na prvých stránkach časopisov. Keď zostupovala po tom červenom koberci na schodoch festivalového paláca v Cannes, vyzerala ako taká šedá myška. Nenápadná, stratená v húfe krikľavo poobliekaných turistov zo všetkých kútov sveta. Tá jej tmavomodrá suknička s bielymi kvietkami a lacné biele […]

Pokračovanie článku

Chcel by som

Chcel by som konečne stretnúť lásku Takú tú skutočnú bez podmienok a bez hriechu Chcel by som objať ju privinúť k sebe a nikdy nepustiť Chcel by som milovať a byť milovaný bez pocitu viny a bez budíka na stole Chcel by som prepletať nahé prsty s tými jej prstami a hladkať zamat pokožky Chcel by som vstúpiť do nej a splynúť s ňou Chcel by som byť v láske […]

Pokračovanie článku

Každý deň

Každý deň chodím do práce otváram sa a predávam ako ľahká dievka za groš Každý deň trocha zomieram Každý deň prídem domov a ty ma vítaš výčitkou čo mal som a čo nemal čo treba a čo netreba Aj pri tom trocha zomieram Každý deň potom odchádzaš a ja si líham sám Slzím si život a trocha zomieram

Pokračovanie článku

Smútok

Tie rána keď sa budím sám v prázdnej posteli sú ako prevrátený pohár. Zahúka ranný vlak a na okno sadne sýkorka Nazrie mi dnu pokrúti hlávkou že ťa tu niet Kam si mi odišla láska moja…

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

miro

Dopisy pre teba

Štatistiky blogu

Počet článkov: 37
Celková čítanosť: 62794x
Priemerná čítanosť článkov: 1697x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy