Založ si blog

Archív: marec, 2011

Láska odzadu

Milá Lucka. Píšem ti tento list preto, lebo som ti ani nestihol povedať všetko, čo som chcel, tak si to tu môžeš prečítať. Prosím, odpusť mi, ak som ťa sklamal, to som nechcel. A nehnevaj sa už na mňa, ja sa tiež nehnevám, že si sa dostala do môjho bytu bez pozvania. Si naozaj vynaliezavá a odvážna, a keď som vošiel a uvidel ťa ležať nahú na mojej posteli, oveľa […]

Pokračovanie článku

Odkaz vo fľaši

Milá princezná, dnes Ti chcem napísať hlavne to, aký som šťastný, že Ti môžem písať. Vieš, ako úžasne mi to pomáha? Vieš, ako veľmi potrebujem vedieť, že tieto moje riadky čítaš? Zakaždým, keď Ti posielam dopis mám pocit, že hádžem fľašu s odkazom do mora s nádejou, že morské vlny, prúdy či osud ju zavejú neomylne k Tebe. Je toho toľko, čo by som Ti […]

Pokračovanie článku

Ďakujem

Život je úžasná vec. Nič na svete sa mu nevyrovná. A nič na svete nestojí za to, aby sme si ho ničili. Človek je nádherné dielo Boha či prírody a nikto nemá právo brať ho iným ani sebe. Dostali sme jedinečnú šancu prežiť ho čo najlepšie a škoda každej sekundy, ktorú premárnime. Chcel by som sa poďakovať všetkým, ktorí mi pomohli zažiť ho a prežiť všetko […]

Pokračovanie článku

Víla na telefóne

Zbehol som dolu po chodníčku až k ceste a uvidel ju stáť pod stromami. Krásna, štíhla, dlhovlasá blondínka. Vyzerala ako lesná víla. Vo chvíli toho prvého pohľadu mnou prebleskol taký ten elektrizujúci pocit, ktorý trvá vždy najviac ak sekundu a ktorému sa tuším hovorí šťastie. Veľmi som dúfal, že prvý človek, ktorého po niekoľkých dňoch samoty uvidím, bude […]

Pokračovanie článku
Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

miro

Dopisy pre teba

Štatistiky blogu

Počet článkov: 37
Celková čítanosť: 62785x
Priemerná čítanosť článkov: 1697x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy