Založ si blog

Archív: január, 2011

Sen

Dnes v noci som mal krásny sen. V tom sne som sa práve zobudil. Ležala si vedľa mňa a ešte si spala. Pozeral som sa na teba a znova ma zaplavil ten neopísateľný, úžasný pocit šťastia z toho, že si, že si tu, že si tu so mnou. Znova som cítil TO. Bola si taká krásna. Tvoje vlasy, rozhodené na poduške vyzerali ako nitky šťastia. Tvoje oči boli zatvorené a ja som len […]

Pokračovanie článku

Za všetko môže čas

Za všetko môže čas Povedal som ti: máš krásne oči Usmiala si sa a odpovedala: ďakujem Spýtal som sa: môžem ísť s tebou? Usmiala si sa ešte viac a šepla: ako chceš Potom som ti povedal: veľmi sa chcem s tebou milovať Pozrela si na mňa tým vlhkým pohľadom a rozopla si gombičku… …a prešiel čas… …a ja som ti povedal: máš krásne oči Usmiala si […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

miro

Dopisy pre teba

Štatistiky blogu

Počet článkov: 37
Celková čítanosť: 62791x
Priemerná čítanosť článkov: 1697x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy