Založ si blog

Smútok

Tie rána

keď sa budím sám

v prázdnej posteli

sú ako prevrátený pohár.

Zahúka ranný vlak

a na okno sadne sýkorka

Nazrie mi dnu

pokrúti hlávkou

že ťa tu niet

Kam si mi odišla

láska moja…

Mailovanie v daždi

26.05.2011

Na okno mi klopú Dažďové kvapky Ako prsty do klávesnice. A tak ich vpustím dnu Na každú nalepím Písmenko A znova vypustím. A keď z nich budú celé vety Pohnú sa potôčikom Za tebou Potom, si myslím Keď prizurčia k tebe Že vyjdeš pred dom A naberieš do dlaní Tú písmenkovú vodu A prečítaš si ma Úplne celého Naberaj si ma Zohrievaj v dlaniach A buďme spolu [...]

Srdcové záležitosti

19.05.2011

Ľudia sú všelijakí. Niekto sa prevlečie životom ani nevie ako. Nevie, prečo je tu, nevie, kam kráča, nevie, čo chce dosiahnuť. Iný má pevne stanovené ciele a ide si za svojím hlava-nehlava. Cieľavedomí ľudia to v ľudskom spoločenstve dotiahnu ďalej, no ich vlastný a súkromný život môže byť veľmi nešťastný, niekedy až natoľko, že sa rozhodnú dobrovoľne ho [...]

Povedala mi

16.05.2011

Povedala mi, že ma chce zachrániť. Povedala mi, že určite nemá v pláne sa do mňa zaľúbiť, lebo vôbec nie som jej typ, ale už sa nemôže pozerať na tie moje smutné oči, takže pomôcť mi pokladá za svoju občiansku povinnosť. Povedala mi, že strava v našej jedálni je na grc, ona by to do úst nedala a nechce sa mi skladať na veniec, keď sa z toho otrávim, tak mi [...]

Vuong Dinh Hue

Komunista dobrovoľne odstúpil z postu šéfa parlamentu. Hue „porušil stanovy strany“

26.04.2024 15:02

Vuong Dinh Hue je ďalším popredným vietnamským činiteľom, ktorý prišiel o funkciu v rámci prebiehajúcej protikorupčnej kampane.

čaputová

Čaputová sa na záver úradovania v Košiciach stretla s Schusterom

26.04.2024 14:08

Súčasťou jej piatkového programu bola aj diskusia so študentmi žurnalistiky a politológie Filozofickej fakulty Univerzity P. J. Šafárika o význame slobodných médií pre demokraciu.

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

PS organizuje ďalší protest, vláda podľa hnutia valcuje Slovensko po vzore autokratov

26.04.2024 13:30

Hlavnou témou protestu je boj proti ovládnutiu RTVS.

miro

Dopisy pre teba

Štatistiky blogu

Počet článkov: 37
Celková čítanosť: 62777x
Priemerná čítanosť článkov: 1697x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy