Založ si blog

Myslím si…

Myslím si, že tieto písmenká si ťa nájdu, presne a neomylne, a ty vieš, že sú určené len tebe.

Myslím si, že ak vieš ukladať tie svoje písmenká tak nežne a citlivo, musíš mať srdce nekonečné ako rajská záhrada, plná kvetov.

Myslím si, že tá záhrada je zamknutá na sedem zámkov, jeden smutnejší ako druhý, a ty ich odomykáš len zriedka, keď nastane výnimočná konštelácia priaznivých okolností, napríklad keď z olovenej oblohy prenikne tenučký slnečný  lúč a nájde si ťa.

Myslím si, že už si si zvykla na tú šedivú oblohu aj na hnedú zem a berieš ich ako nutné zlo, ale niekedy máš neodolateľnú chuť rozprestrieť krídla, čo nosíš pod šatami, mávnuť nimi zo všetkých síl a vyšvihnúť sa tam, hore.

Myslím si, že niekedy túžiš po takom milovaní, ktoré by ti vzalo dych a roztočilo celý svet, a preniklo ťa úplne celú, až do poslednej bunky tela.

Myslím si, že niekedy túžiš opiť sa tým citom a nevidieť a nepočuť, len cítiť, tak hlboko, tak úplne, tak dokonale.

Myslím si, že túžiš, ako ja, po takej láske…

Mailovanie v daždi

26.05.2011

Na okno mi klopú Dažďové kvapky Ako prsty do klávesnice. A tak ich vpustím dnu Na každú nalepím Písmenko A znova vypustím. A keď z nich budú celé vety Pohnú sa potôčikom Za tebou Potom, si myslím Keď prizurčia k tebe Že vyjdeš pred dom A naberieš do dlaní Tú písmenkovú vodu A prečítaš si ma Úplne celého Naberaj si ma Zohrievaj v dlaniach A buďme spolu [...]

Srdcové záležitosti

19.05.2011

Ľudia sú všelijakí. Niekto sa prevlečie životom ani nevie ako. Nevie, prečo je tu, nevie, kam kráča, nevie, čo chce dosiahnuť. Iný má pevne stanovené ciele a ide si za svojím hlava-nehlava. Cieľavedomí ľudia to v ľudskom spoločenstve dotiahnu ďalej, no ich vlastný a súkromný život môže byť veľmi nešťastný, niekedy až natoľko, že sa rozhodnú dobrovoľne ho [...]

Povedala mi

16.05.2011

Povedala mi, že ma chce zachrániť. Povedala mi, že určite nemá v pláne sa do mňa zaľúbiť, lebo vôbec nie som jej typ, ale už sa nemôže pozerať na tie moje smutné oči, takže pomôcť mi pokladá za svoju občiansku povinnosť. Povedala mi, že strava v našej jedálni je na grc, ona by to do úst nedala a nechce sa mi skladať na veniec, keď sa z toho otrávim, tak mi [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

miro

Dopisy pre teba

Štatistiky blogu

Počet článkov: 37
Celková čítanosť: 62778x
Priemerná čítanosť článkov: 1697x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy