Založ si blog

Mailovanie v daždi

Na okno mi klopú

Dažďové kvapky

Ako prsty do klávesnice.

A tak ich vpustím dnu

Na každú nalepím

Písmenko

A znova vypustím.

A keď z nich budú celé vety

Pohnú sa potôčikom

Za tebou

Potom, si myslím

Keď prizurčia k tebe

Že vyjdeš pred dom

A naberieš do dlaní

Tú písmenkovú vodu

A prečítaš si ma

Úplne celého

Naberaj si ma

Zohrievaj v dlaniach

A buďme spolu

Konečne spolu

 

Srdcové záležitosti

19.05.2011

Ľudia sú všelijakí. Niekto sa prevlečie životom ani nevie ako. Nevie, prečo je tu, nevie, kam kráča, nevie, čo chce dosiahnuť. Iný má pevne stanovené ciele a ide si za svojím hlava-nehlava. Cieľavedomí ľudia to v ľudskom spoločenstve dotiahnu ďalej, no ich vlastný a súkromný život môže byť veľmi nešťastný, niekedy až natoľko, že sa rozhodnú dobrovoľne ho [...]

Povedala mi

16.05.2011

Povedala mi, že ma chce zachrániť. Povedala mi, že určite nemá v pláne sa do mňa zaľúbiť, lebo vôbec nie som jej typ, ale už sa nemôže pozerať na tie moje smutné oči, takže pomôcť mi pokladá za svoju občiansku povinnosť. Povedala mi, že strava v našej jedálni je na grc, ona by to do úst nedala a nechce sa mi skladať na veniec, keď sa z toho otrávim, tak mi [...]

Som s tebou

10.05.2011

Som s tebou, hoci sme vzdialení Som s tebou držím ťa za ruku cítim tvoj dotyk a ty môj Som s tebou keď si sama keď potrebuješ moju dlaň tak teraz ti ju podávam Som s tebou keď príde deň blbec všetko ti padá z rúk a nikto ťa nemá rád Som s tebou keď sama usínaš a potrebuješ moju náruč Tak tu ju máš

Donald Trump

Trump označil Zelenského za najlepšieho predajcu všetkých čias: Len čo odišiel so 60 miliardami, už si pýta ďalšie, treba to zastaviť

16.06.2024 17:25

Americký exprezident Donald Trump sa v noci na nedeľu sťažoval, že žiadosti Ukrajiny o podporu od Spojených štátov "nemajú konca".

Kaaba, Veľká mešita, hadž

Púť do Mekky má už najmenej 19 obetí. Teploty stúpajú nad štyridsiatku

16.06.2024 17:09

V Mekke panujú v posledných dňoch vysoké teploty, ktoré sa dostali aj nad 45 stupňov.

kalinák

Šéf NR SR stále chýba. Čaká sa na Fica? Kaliňák: Nejde o dohodu medzi SNS a Hlasom, Pellegrini odišiel, situácia sa zmenila

16.06.2024 17:00

Kaliňák zatiaľ nepočul o žiadnych personálnych zmenách v koalícii. Pellegriniho už do koaličnej zostavy nepočíta.

dennik N versus Smer

Na 'smerákov' sa z podcastu Denníka N valila spŕška nadávok. Takto zmier nevyzerá, ohradili sa. Šéfredaktor sa bráni, že to bola satira

16.06.2024 15:39

Po množstve nadávok, ktoré zazneli z mediálneho podcastu na členov strany Smer sa smeráci pýtajú, či takto má vyzerať zmierenie.

miro

Dopisy pre teba

Štatistiky blogu

Počet článkov: 37
Celková čítanosť: 63204x
Priemerná čítanosť článkov: 1708x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy